یخچال سامسونگ اصل کره

Wiki Article

با به‌روز کردن تنظیمات محصولات خود، به ما کمک کنید پیشنهادات بهتری برایتان ارائه دهیم.

بسیاری از کاربران از کیفیت این وسیله راضی بوده‌اند و حتی با وجود چندسال استفاده با مشکل خاصی مواجه نشده‌اند. اما برخی دیگر مصرف انرژی آن را زیر سوال برده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنابراین مواد اولیه تازه را تا مدت بیشتری بدون خشک کردن نگه می‌دارد.

یخچال فریزر دوقلو آزمایش با گنجایش ۳۲ فوت برای خانواده‌های با مصرف بالا طراحی شده است. در ضمن با حذف یکی از طبقات جامیوه‌ای می‌توانید به فضای بیشتری هم دسترسی داشته باشید.

و اینکه پیشنهاد خودتون برای یخچال دوقلو چیه؟ الجی یا سامسونگ،،. من خودم این مدل سامسونگ رو پسندیدم چون طراحیش واقعا عالیه ولی نمیدونم کارکردش چطوریه

همانطور که مشاهده می کنید گوگل اولین لینک که به ما پیشنهاد می کند سایت سامسونگ است سپس وارد سایت سامسونگ می شویم

راه تشخیص ظرفشویی بوش اصلی از تقلبی...مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ - ۹:۲۰ ق٫ظ

می‌توانید در مکان‌های مخصوص بطری‌ها روی در یخچال، نوشیدنی‌ها و بطری‌های دیگرتان را بگذارید.

با توجه به ابعاد کوچک آشپزخانه در خانه‌های آپارتمانی امروزی، بهتر است پس از خرید عرض، عمق و ارتفاع یخچال را اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که با فضای آشپزخانه‌تان در تناسب است.

شما می توانید با شماره های وب سایت تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار خود را به کارشناسان دهید. تعمیرکاران در هر زمان و مکانی که شما بخواهید حضور پیدا می کنند تا تعمیرات یخچال سامسونگ در منزل در اصفهان را انجام دهند.

فریزر این محصول ۷ طبقه دارد و به سیستم انجماد سریع مجهز است. سیستم انجماد سریع برای منجمد کردن آن دسته از مواد غذایی است که تاریخ مصرف کوتاهی دارند.

برخی از آنها این محصول را از این نظر عالی و برخی دیگر بی‌کیفیت می‌دانند. اما همه کاربران از امکاناتی چون سیستم یخساز و فیلتر تصفیه آب و ظاهر زیبای آن ابراز رضایت می‌کنند.

پاسخ رستمی گفته: اسفند ۴, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ یخچال سامسونگ اصل کره باسلام با تشکر از پاسخگوییتون

Report this wiki page