جدیدترین پردهای زبرا

Wiki Article

امکان هماهنگ کردن پرده زبرا با فضای اطراف با انتخاب درست طرح و رنگ

پرده زبرا با بافت طرح‌دار: این نوع از پرده‌های زبرا دارای پارچه با بافتی طرح دار هستند و می‌توانید آن‌ها را با بافت طرح سایه و روشن، پلیسه‌ای، کم رنگ و پررنگ یا حتی طرح چوب تهیه کنید.

این پرده را می توان بر اساس فاکتورهای متعددی دسته بندی نمود که از مهم ترین آنها، نحوه عملکردشان می باشد. بر همین اساس به دو گروه زیر دسته بندی خواهند شد:

پرده زبرا چگونه نصب می‌شود؟ این مدل پرده معمولا به صورت مونتاژ شده و آماده نصب ارائه می‌شوند. یکی از مزیت های استفاده از پرده زبرا نصب سریع و آسان است.

این نوع پرده گزینه ای بسیار کاربردی برای محیط های کاری و همچنین منازل مسکونی می باشد.

و عوارضی مانند حساسیت و آلرژی در اعضای خانواده ایجاد خرید پرده زبرا نشود. برای این کار می توان با کمک بخار شور یا شامپو فرش و یک پارچه مرطوب آن را در حالت ایستاده و نصب شده تمیز کنید.

با جرات می‌توان گفت که انواع پرده زبرا از جمله پرده‌های مقرون به صرفه با ظاهری شیک و نوآورانه است که می‌تواند یک تاثیر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد نماید.

راهنمای خرید رضایت مشتریان سوالات متداول مقالات قوانین سایت درباره ما تماس با ما نماد های اطمینان

دارای مجوز از اتحادیه چاپ دیجیتال و اداره ارشاد استان تهران

جنس، کیفیت پارچه، طرح و تراکم پارچه و همچنین کشور تولید کننده موثرترین عوامل برای تعیین قیمت پرده‌های دو مکانیزم یا همان دبل هستند.

این نوع پرده، همانطور که از نامش پیداست، دارای طرح ساده‌ایست و مناسب آشپزخانه، اتاق خواب و هر مکانیست که نیاز به سادگی، اما در عین حال مدرن بودن، دارند.

البته همین تفاوت باعث می‌شود که قیمت پرده‌های دو مکانیزم نسبت به پرده شید و زبرا گران‌تر باشد.

سایت مجتمع هنر نوین امکان سفارش و خرید پرده دومکانیزم را که یک مدل محبوب از پرده های تزیینی است، برای شما مهیا کرده است.

ساختار پرده زبرا طوری طراحی شده است. که با بالا و پایین کردن پرده میتوان میزان نور را به خوبی تنظیم کرد.

Report this wiki page