هیتر تابشی

Wiki Article

۴- سیم‌­هایی که برق پایانه‌های المنت گرمایشی را تامین می­کنند، باید حداقل عایق ۱۵۰ درجه سانتیگراد باشد.

دسته دوم نیز، هیترهای تابشی ثابت می‌باشند که این محصول به دلیل قابلیت نصب بر روی دیوارها یا سقف سوله‌ها و کارایی بالایی که دارند، برای گرم کردن فضاهای صنعتی بزرگ، مانند کارگاه‌ها و انبارها، مناسب هستند. همچنین، هیترهای تابشی ثابت می‌توانند دارای قابلیت تنظیم دما باشند.

برای مکش هوای لازم جهت ایجاد احتراق در محفظه احتراق و خروج محصولات احتراق بکار می رود.

مجموعه نیکان پارسه ارائه دهنده انواع گرماتاب، مه پاش و رطوبت ساز های خانگی و صنعتی می باشد.

سیستم گرماتاب خود در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که بر اساس شرایط و محیط کاربرد، باید نوع مناسب را انتخاب کرد. آن‌ها می‌تواند به شکل سیستم گرمایش از سقف، گرماتاب‌های دیواری، گرماتاب ایستاده و… باشند. در این ویدئو توضیح مختصری در مورد انواع خدمات نیکان پارسه وجود دارد که راهنمای خوبی قبل از خرید گرماتاب می باشد.

دلایل خرابی موتور کولر آبی کولر صنعتی قابل حمل بخاری تابشی و خرید آن مزایای کولر آبی در خرید گرماتاب انبار صنعتی سیستم گرمایش از سقف

گرماتاب گرما تاب گرما نوین تنها گرماتاب بدون آلایندگی در ایران است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طلایی می‌باشد.

عدم نیاز به موتورخانه هم هزینه‌های نصب و نگهداری دستگاه را کاهش می‌دهد، هم شرایط نصب، استفاده و نگهداری را راحت‌تر می‌کند.

در نتیجه شعله و حرارت ایجاد شده در لوله‌هایی که از جنس فولاد می‌باشند، پخش شده و بعد از آن حرارت داخل لوله‌ها توسط رفلکتور در فضا منتشر می‌شود.

این امکان در فصول سرد سال یا شب‌های خنک به افراد می‌دهد تا از فضاهای باز بهره‌مند شوند.

جلوگیری از شوک و برق گرفتگی در هنگام نصب گرماتاب جهت جلوگیری از برق گرفتگی و شوک الکتریکی به نصاب و یا افراد حاضر باید از تجهیزات لازم استفاده شود.

۳- سیم‌­کشی باید در مجرای فلزی انعطاف پذیر اجرا شود و همچنین باید قوانین و الزامات برق رعایت شده و توسط یک فرد واجد شرایط نصب شود.

همچنین مطمئن شوید که سیستم گرماتاب قادر به جریان هوای مناسب در فضاها و اجسام است.

۱. سرعت گرمایش: دستگاه تابشی به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته، بسیار سریع فضا را گرم می‌کند و در کمترین زمان ممکن به دمای مورد نظر می‌رساند.

Report this wiki page